פרוש בריאיון סוער: "יושבים יהודים עם כיפות בממשלה ופוחדים לדבר"

אסתי פלד No Comments on פרוש בריאיון סוער: "יושבים יהודים עם כיפות בממשלה ופוחדים לדבר"

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש בריאיון חריף ל'מהדורה המרכזית' תוקף את ההכרזה על עירו כאזור מוגבל, "המשטרה ופיקוד העורף אומרים שההתנהלות שלנו יותר טובה מכל הערים. התושבים שומרים על ההנחיות באדיקות". פרוש תקף את השרים החרדים במרומז, "לו אני הייתי בישיבת הממשלה, לא הייתה ישיבת ממשלה אחר כך"

צילום: פלאש 90
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפר על ההגבלות בעיר שגרמו לסכנת נפשות גדולה יותר, "האוטובוסים מורידים רק בכניסה לעיר, זה יוצר מצב שמאות אנשים מחכים יחד לאוטובוסים בכניסה לעיר. גם אנשי חינוך מגיעים רק בכניסה לעיר ומשתרכים חצי שעה שעד שמגיעים למקום העבודה". פרוש הוסיף, "אם תושבי אלעד צריכים לקבל בהבנה זה בושה למדינה".

ראש העיר סיפר בריאיון, "בגל הקודם חשבתי שאולי אני לא ידוע, הבאתי את גל הירש לעיר לאחר שהציע את עצמו, וכל גורמי המקצוע אומרים שהעיר מתנהלת באופן תקין, פיקוד העורף אומרים שאנחנו יותר טובים מכולם. המשטרה אומרת שאנחנו מתנהלים יותר טוב מכל הערים. אז אני שואל את עצמי לאן הגענו? מה קורה פה?" שואל פרוש.

פרוש מוסיף ומספר, "שר הבריאות התקשר אליי ואמרתי לו, תפתחו לנו מלוניות כי זה משפחות ברוכות ילדים, אחד מדביק את כולם. נכון לרגע זה אין מערכת פעילה. זה בושה וחרפה, אני גאה בתושבים שלי ועושים להם עוול ואין פוצה פה"

פרוש תקף ברמיזה את השרים החרדים שיושבים סביב שולחן הממשלה, "יושבים יהודים עם כיפות ומפחדים לדבר. אני לא מבין בת-ים הייתה יחד איתנו, אז למה אותם לא סגרו, בגלל שהוא איש הליכוד? אני צריך להצטרף לליכוד כדי שלא יסגרו את העיר?. ראש המועצה של שוהם אסר על כניסת עובדות מאלעד – זה בושה וחרפה ויתנו על זה את הדין על השסע שהם גורמים בעם" זעם פרוש.

פרוש הצהיר כי הוא יפנה לבג"ץ לביטול ההגבלות הלא הגיוניות, "המשטרה ופיקוד העורף אומרים לנו שאנחנו מצוינים. אני רוצה להסתכל לשופטים בעיניים ושהם יגידו לי אם יש כאן עוד כמה מדינות? מה קורה פה לכל הרוחות קרה היון בעקבות הסגר?  חוץ מסטיגמה ופקקים כלום זה לא הועיל".

פרוש ממשיך ותוקף את ההתנהלות הממשלתית, "שרת התחבורה אומרת לי שאין לה מה לעזור כך הממשלה הורתה לה לעשות. אני פניתי לבג"ץ אני רוצה לדעת אם יש מדינות בתוך מדינות. איך קבעו את הקריטריונים? ואיך קיבלו החלטות. רוני מעתוק בטבריה הוא ממונה אז קל לעשות לו סגר וגם שם צמצמו לבמפר רחובות. זה חטא מה שעשו לאלעד. אם הייתי יושב סביב שולחן הממשלה הזאת לא הייתה ישיבת ממשלה אחר כך".

 

 



0 תגובות